نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
لمینا: " گرفتن جشن تولد 22 سالگیم به عنوان بازیکن یووه فوق العاده است."

لمینا: " گرفتن جشن تولد 22 سالگیم به عنوان بازیکن یووه فوق العاده است."

ماریو لمینا هافبک جدید یوونتوس در مورد ملحق شدن به یووه و جشن تولد 22 سالگی‌اش به عنوان بازیکن بانوی پیر صحبت کرد.

بازیکن متولد گابون، با قراردادی قرضی به ارزش 1/5 میلیون یورو به یوونتوس ملحق شد و بیانکونری این حق را دارد که با پرداخت 9/5 میلیون یوروی دیگر قرارداد او را دائمی کند.

وب سایت رسمی باشگاه با لمینا مصاحبه ای اختصاصی انجام داد:

" معتقدم که ترکیب استفاده شده در یوونتوس به من این اجازه را خواهد داد تا به تیم کمک کنم، همواره یوونتوس و سبک بازی این تیم دوست داشته ام."

" نقش محبوب من در زمین هافبک باکس تو باکس (کامل) است که اخیراً در مارسی نیز در این پست بازی می کردم."

" خواهیم دید یوونتوس تیمی است که همیشه در لیگ و در جام های مختلف موفق است. فصل گذشته آن ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند، من هوادار این تیم بودم، اما متأسفانه اوضاع در فینال به خوبی پیش نرفت."

" حالا من اینجا هستم و تمام تلاش خود را برای تیم به منظور رسیدن به آنچه که فصل گذشته به آن رسیده است انجام دهم و شاید حتی بتوانم آن را بهتر کنم."

" بسیار خوشحالم که به عنوان بازیکن یوونتوس جشن تولدم را می گیرم، اما نمی‌ خواهم که این آخرین جشن تولد من در ترکیب تیم باشد."

" می خواهم اثبات کنم که می توانم نقش مهمی در تیم داشته باشم. نمی خواهم فکر کنم که تازه از راه رسیده ام و در ترکیب جایی ندارم، باید پیشرفت کنم و اثبات کنم می توانم در تیم نقش مهمی داشته باشم. امیدوارم تا پوشیدن پیراهن سیاه و سفید در میدان زمان زیادی طول نکشد."

لمینا برای جام ملت های آفریقا 2015 به اردوی تیم ملی گابون دعوت شده بود، اما او در نهایت او ملیت فرانسوی را برای خود برگزید و در سطح جوانان برای تیم ملی فرانسه به میدان رفت.

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: